تازه ترین اخبار

لغو نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

نمایشگاه ها کنسل شد

شنبه 3 اسفند 1398

لغو برگزاری نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

اهداف برگزاری نمایشگاه

سه شنبه 22 آبان 1397

ارائه بن کتاب با تخفیف ویژه

چهارشنبه 22 فروردین 1397

لغو نمایشگاه صنعت موسیقی

چهارشنبه 8 آذر 1396

گزارش روز اول نمایشگاه

دوشنبه 19 تیر 1396

ستاد خبری دومین دوره نمایشگاه بین ­‌المللی ایران رسانه از صبح روز چهارشنبه 3خرداد ماه سال جاری، همزمان با آزاد سازی خرمشهر، رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

علیرضا چیذری با اعلام این خبر عنوان داشت: سعی کردیم تیمی متشکل از حرفه‌­ای ­‌ترین فعالین عرصه مطبوعات، جهت پوشش خبری و انعکاس تمامی ابعاد نمایشگاه در واحد روابط­ عمومی این رویداد صنعتی – فرهنگی گردهم آوریم. یکی از مهمترین وظایف این واحد، تشکیل و راه­اندازی ستاد خبری در دومین دوره نمایشگاه ایران رسانه می باشد. این ستاد خبری در مدت زمان باقی مانده تا برگزاری نمایشگاه کلیه اخبار و اطلاعات و اقدامات مجری برگزار کننده را در روزنامه­ها و خبرگزاری ­های برتر کشور منعکس کرده و در مدت زمان برگزاری نیز لحظه به لحظه تمام زوایا و اتفاقات ویژه را در رسانه ­ها پوشش خواهد داد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به سیاست­ های اتاق فکر نمایشگاه در دوره دوم، کلیه مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان این رویداد می­توانند از تمامی ظرفیت­­ های ستاد خبری به جهت رونق کسب و کار، ترویج و توسعه تجارت در این حوزه و همچنین کشف بازار های جدید، بهره ­مند شوند.

مدیر عامل موسسه برنامه ­سازان میهن در بخش جداگانه ­ای از اظهارات خود خاطرنشان کرد: نمایشگاه در دوره دوم با تشکیل دبیرخانه دائمی و اختصاص امکانات و تسهیلات ویژه ­­ای مطابق با استاندارد های جهانی نمایشگاه، آغازگر فصل نوینی در صنعت صوت، تصویر، نور، ادوات موسیقی، کالا و خدمات چند رسانه ­ای، خواهد بود.

چیذری در همین خصوص اضافه کرد: ماه آینده نخستین ویژه ­نامه و خبرنامه این رویداد نو ظهور شامل اخبار شرکت ها، تازه­­ های فناوری، اخبار انجمن و دستاورد های پیشین این تشکل صنفی، گفتگو های خبری با متولیان دولتی این حوزه، تمهیدات و اقدامات ستاد اجرایی نمایشگاه، معرفی بخش ­های مختلف دبیرخانه، تشریح فعالیت هر یک و دست آخر اینکه کلیه مطالب و تحلیل­ های کارشناسی پیرامون سمت و سو، چشم­­ انداز آینده و فرصت ­ها و تهدید های این صنعت در این خبرنامه به چاپ خواهد رسید.

دبیر اجرایی نمایشگاه بین­­المللی ایران ­رسانه، در خاتمه اظهاراتش اضافه کرد: کلیه شرکت ­های فعال می­ توانند جهت درج اخبار خود و پیوستن به جمع این کمپین خبری با تیم تحریریه ستاد ارتباط برقرار کنند.